Aankoopvoorwaarden

  • Goeras Beauty & Cosmetics AB
  • Org: 559337-2799
  • Svartalundvägen 1
  • 302 35 Halmstad

Goeras Beauty & Cosmetics AB is verantwoordelijk voor het beheer van koreanbeauty. De volgende aankoopvoorwaarden zijn van toepassing voor jou als consument bij bestellingen op koreanbeauty. Door een bestelling te plaatsen, accepteer je de onderstaande voorwaarden en bevestig je dat de door jou verstrekte gegevens correct zijn.

Nadat je je bestelling hebt voltooid, wordt een orderbevestiging naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. In de orderbevestiging vind je details over de producten, prijzen en factuur- en bezorgadressen. Controleer zorgvuldig of de leveringsgegevens, zoals adres en telefoonnummer, correct zijn voordat je je aankoop voltooit. Let op dat deze gegevens niet kunnen worden gewijzigd nadat je bestelling is verpakt en verzonden. Als klant is het jouw verantwoordelijkheid om de juiste informatie te verstrekken bij het plaatsen van de bestelling.

Als je fouten ontdekt in de orderbevestiging, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice via info@koreanbeauty.se. Elke goedgekeurde bestelling genereert automatisch een orderbevestiging. Als je deze niet ontvangt, kan dit komen doordat een onjuist e-mailadres is opgegeven bij de bestelling of dat de bevestiging als spam is gefilterd.

Om te winkelen bij koreanbeauty moet je ofwel meerderjarig zijn of toestemming van je ouders hebben. We behouden ons het recht voor om onder bepaalde omstandigheden een bestelling te wijzigen of af te wijzen, bijvoorbeeld als onjuiste persoonlijke gegevens zijn verstrekt.

In geval van een geschil volgt koreanbeauty de aanbevelingen van de algemene klachtencommissie (ARN).

Prijzen

De prijzen op koreanbeauty.se zijn vermeld in Zweedse kronen (SEK) en zijn inclusief 25% btw. We bieden gratis verzending boven 399 kr binnen Zweden. De verzendkosten omvatten verzendkosten, verpakking en administratiekosten. De prijzen kunnen variëren afhankelijk van welke website je bezoekt. We bieden ook prijzen in DKK, EUR, PLN en NOK.

Prijs Garantie

Onze prijsgarantie is een van onze belangrijkste beloften aan jou. We streven er altijd naar om de beste reguliere prijzen op de markt aan te bieden. Als je hetzelfde product tegen een lagere prijs vindt bij een andere Zweedse winkel, betalen we het verschil terug.

De garantie geldt voor zowel fysieke winkels als webwinkels in Zweden, op voorwaarde dat de winkel een Zweeds organisatienummer heeft en binnen het land actief is. Het product moet op voorraad zijn en beschikbaar zijn voor bestelling. De prijsgarantie heeft betrekking op de reguliere prijs van de concurrent (LET OP! Geen afgeprijsde of verlaagde producten). Je kunt de garantie tot 10 dagen na je aankoop gebruiken.

Als je het product goedkoper vindt, stuur dan een e-mail naar info@koreanbeauty.se met een link naar de winkel van de concurrent. Voor fysieke winkels hebben we het organisatienummer en telefoonnummer nodig om de prijs te verifiëren. Vervolgens betalen we het verschil snel en gemakkelijk terug.

We maken het je gemakkelijk om je altijd veilig te voelen bij je aankoop bij ons!

Vertragingen bij levering

We verzenden alle pakketten om 17.00 uur op elke werkdag, met een verwachte levertijd van 1-3 werkdagen binnen Zweden nadat de bestelling aan het transportbedrijf is overgedragen. Voor leveringen naar andere landen is de levertijd 3-5 werkdagen.

Bij eventuele leveringsvertragingen is de klant verantwoordelijk voor het contact met ons voor een uitleg. Let op, er wordt geen vergoeding gegeven voor leveringsvertragingen. Al onze leveringen worden verzorgd door DHL, Bring en Postnord.

Herroepingsrecht

Volgens de Wet op verkoop op afstand en verkoop aan huis heb je als particulier het recht om je aankoop binnen 14 dagen te annuleren. Om het herroepingsrecht geldig te maken, moet je ons uiterlijk 14 dagen nadat het pakket is opgehaald op de hoogte stellen.

Bij het uitoefenen van het herroepingsrecht ben je verantwoordelijk voor de retourkosten en ervoor dat het artikel of de artikelen in onbeschadigde staat worden geretourneerd. Als je wenst dat wij de retourzending voor je regelen, bedragen de kosten momenteel 79 SEK (via DHL). Let op, het is jouw verantwoordelijkheid als afzender om ervoor te zorgen dat de retourzending ons bereikt. Daarom raden wij aan de goederen op een traceerbare en verzekerde manier te verzenden.

Je bent ook verantwoordelijk voor eventuele waardevermindering van de goederen die kan ontstaan als gevolg van hantering die verder gaat dan wat nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen.

Uitzonderingen op het herroepingsrecht

Het product moet ongeopend en ongebruikt zijn bij retourzending. Volgens de wet heb je als consument het recht om de eigenschappen en werking van het product te onderzoeken. Als het herroepingsrecht wordt uitgeoefend, behouden wij ons echter het recht voor om een aftrek te doen voor eventuele waardevermindering, als het artikel meer is behandeld dan nodig is.

De waardevermindering wordt individueel door ons beoordeeld bij Koreanbeauty. Om gezondheids- en hygiënische redenen kunnen geopende of gebruikte hygiëneproducten niet worden geretourneerd. Bij goedgekeurde retourzending betalen wij het volledige bedrag van je bestelling binnen 30 dagen terug.

Bij niet-opgehaalde zendingen

Klanten worden een vergoeding van 250 SEK in rekening gebracht voor kosten die ontstaan bij niet-opgehaalde zendingen. De vergoeding dekt verzend-, retourverzend- en verwerkingskosten. Als een pakket niet wordt opgehaald, zullen wij deze vergoeding daarom in rekening brengen.

Annulering

Als je annuleert voordat je bestelling is ingepakt, worden er geen kosten in rekening gebracht. Bij annulering nadat de bestelling is ingepakt, behouden wij ons het recht voor om een vergoeding voor verwerking en verpakking in rekening te brengen. Om te annuleren, neem dan contact met ons op via info@koreanbeauty.se.

Aansprakelijkheidsbeperking

Let op, wij bieden geen tevredenheidsgarantie, wat betekent dat wij helaas geen retouren of klachten kunnen accepteren van producten die zijn gebruikt maar niet aan jouw verwachtingen voldoen.

Om het risico op allergische reacties of overgevoeligheid te minimaliseren, raden wij aan je nieuwe product op een klein huidgebied, zoals de pols, te testen en 24 uur te wachten om ervoor te zorgen dat er geen reactie optreedt. Volgens de consumentenkoopwet kan een artikel niet worden gereclameerd alleen vanwege ontevredenheid, omdat wij geen garantie hebben voor klanttevredenheid.

Klachten en behandeling van beschadigde of onjuiste leveringen

Bij klachten vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice via info@koreanbeauty.se . Bij een klacht moet de verpakking gefotografeerd kunnen worden en op verzoek naar ons worden gestuurd, zodat we de zaak verder kunnen onderzoeken.

Om ervoor te zorgen dat we je klacht correct kunnen afhandelen, vragen we je het hele proces bij ontvangst en opening van het pakket te documenteren:

  • Film de bovenkant, onderkant en verzegeling van het pakket voordat het wordt geopend.
  • Film hoe de verzegeling wordt verbroken.
  • Film de inhoud van het pakket om te laten zien of er iets ontbreekt of beschadigd is.

Dit geldt zowel voor pakketten die worden geleverd aan afhaalpunten als pakketten die rechtstreeks bij je thuis worden afgeleverd via thuisbezorging.

Als de zending tijdens de levering beschadigd raakt, moet dit onmiddellijk worden gemeld aan je afhaalpunt of aan de chauffeur bij thuisbezorging. Een pakket dat duidelijk beschadigd of leeg is, moet worden geweigerd zodat het direct naar ons kan worden geretourneerd. We kunnen dit vervolgens bij het transportbedrijf reclameren.

Als er een artikel ontbreekt in je levering, vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice via info@koreanbeauty.se. Fotobewijs van de originele verpakking en doos moet binnen twee dagen na ontvangst van de levering bij ons binnen zijn. Let op dat je de originele verpakking en doos moet bewaren voor eventueel onderzoek.

Privacybeleid

Wanneer je bij ons op Koreanbeauty winkelt, ga je akkoord met onze aankoopvoorwaarden en stem je er tegelijkertijd mee in dat je persoonlijke gegevens door ons bedrijf worden opgeslagen en verwerkt. Let op dat we geen creditcardgegevens opslaan.

Overmacht

Wij zijn vrijgesteld van sancties voor het niet nakomen van bepaalde verplichtingen volgens dit contract als de niet-nakoming te wijten is aan bevrijdende omstandigheden zoals hieronder vermeld en de omstandigheid de uitvoering verhindert, bemoeilijkt of vertraagt. Als bevrijdende omstandigheid wordt onder andere beschouwd: acties of nalatigheden van de overheid, nieuwe of gewijzigde wetgeving, arbeidsmarktconflicten, blokkades, brand, overstromingen, sabotage, ongevallen van grotere omvang of gelijkwaardige omstandigheden die het bedrijf niet kon beheersen. Tot overmacht behoren ook overheidsbesluiten die de markt en producten negatief beïnvloeden, zoals indicaties, waarschuwingsteksten, verkoopverboden, abnormale dalingen in de markt en dergelijke.

Gebruik van cookies

We gebruiken de verzamelde informatie om onze online diensten te leveren en aan te passen. Dit kan het gebruik van je informatie omvatten voor het beheren van productgaranties. Het kan ook inhouden dat we reageren op je vragen, productkwaliteitscontroles uitvoeren en/of ons personeel opleiden.

Met name helpen onze permanente cookies ons je te herkennen wanneer je terugkeert naar de website, zodat we inhoud of advertenties kunnen aanpassen aan je interesses of om te voorkomen dat dezelfde advertentie herhaaldelijk wordt weergegeven. We kunnen externe leveranciers inschakelen om ons te helpen bij dit monitoring- en analysewerk.

We gebruiken de informatie ook in onze strategische analyse en onze beoordeling van markttrends en onze productie- en nabestellingsniveaus. We gebruiken met name permanente cookies om verzamelde statistieken te verzamelen waarmee we kunnen begrijpen hoe gebruikers de website gebruiken en ons helpen de structuur van de website te verbeteren. We kunnen je op geen enkele manier persoonlijk identificeren.

GDPR

Om ervoor te zorgen dat wij (Koreanbeauty.se org.nr 559337-2799) uw bestelling op de beste manier kunnen verwerken, moeten wij de gegevens die u verstrekt registreren, beheren en opslaan. Wanneer u bij ons winkelt via onze webwinkel geeft u ons toestemming om gegevens zoals naam, adres, telefoonnummer, e-mail en wanneer u als klant (bedrijf, organisatie, particulier) ervoor kiest om op factuur / krediet te kopen, ook organisatie- of persoonsnummer bij kredietbeoordeling op te slaan.

Gegevens zoals naam, adres, telefoonnummer en e-mail worden gedeeld met onze partners (verzendbedrijven en betaaldiensten, DHL, Swish & Klarna) zodat zij uw bestelling kunnen leveren en betalen. Wanneer u via onze webwinkel winkelt, geeft u ons toestemming om deze gegevens aan Klarna Checkout & Swish te verstrekken. Bij een bezoek aan onze e-commerce site gebruiken wij cookies om uw instellingen zoals prijzen, valuta, berichten etc. op te slaan.